English
Header Blue
Izložbe
O nama      Izložbe      Zbirke      Kontakt      Arhiva      Online zbirka

Izložbeni prostori

Muzej moderne i suvremene umjetnosti

nova adresa:
Krešimirova 26c, Rijeka

Radno vrijeme: utorak - nedjelja: 11 - 20 sati

ponedjeljkom i praznikom zatvoreno

adresa do 1.10.2017. Dolac 1/II, Rijeka

Mali salon
Korzo 24, Rijeka

Zimsko (od 1.10. do 30.4.):
utorak – subota, od 11 do 18 sati
nedjelja, od 11 do 13 i od 17 do 20 sati
ponedjeljkom i praznikom zatvoreno

Ljetno (od 1.5. do 30.9.):
utorak – petak, od 11 do 20 sati
subota i nedjelja, od 11 do 14 i od 18 do 20 sati
ponedjeljkom i praznikom zatvoreno

ponedjeljkom otvoreno uz prethodnu najavu
(051 49 26 11)

 

više
Arhiva izložbi
Pretraživanje
Spajalica
Sanja Stanić, Odsjek za sociologiju, Filozofski fakultet, Split: Trgovački centar - društvena kontekstualizacija potrošačkog prostora

Suvremeni trgovački centar nastaje kao odgovor na društvene promjene, potrošačke i socijalne potrebe poslijeratnog, američkog suburba. Produkt specifičnog potrošačkog društva i potrošačke kulture, postao je globalni fenomen koji uvjetuje homogenizaciju potrošnje i potrošačkog ponašanja. Tajna uspješnosti trgovačkog centra  je u potrošnji koja je uklopljena u vrijeme i aktivnosti dokolice, dok se odvija u prostoru ugode, udobnosti i sigurnosti. Radi se o prostoru privida, implozija, simulacija i ambivalencija. Artificijelno okruženje, u kojem se preklapaju arhitektura i dizajn s potrošaštvom, ima materijalne, ali  i nematerijalne negativne efekte na pojedinca. U Hrvatskoj su trgovački centri u ekspanziji i još će duže vrijeme biti naša boravišta, ispunjavajući tako svoju ulogu afirmatora konzumerizma kao načina života,  međutim, njihova je budućnost izvjesna. U svijetu kratkotrajnosti i brzog zasićenja, dok se govori o sumraku i mrtvim mallovima, postmodernom potrošaču već se nude nove atrakcije postmall svijeta.
Powered by iSite